Privacyverklaring

Uw privacy is belangrijk voor ons!

In het kader van de AVG wetgeving informeren wij u in deze privacyverklaring over de gegevens die wij verzamelen.

Wij leggen gegevens vast zoals naam, adres, woonplaats, e-mailadres en bankgegevens omdat deze noodzakelijk zijn voor de uitvoering van het donateurschap (Vrienden van Timea), het verzenden van de nieuwsbrief of de verwerking van (eenmalige) giften.

Uw e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om informatie te sturen die onze stichting betreffen zoals nieuwsbrieven en verslagen voor ‘Vrienden van Timea’. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor de doeleinden waarvoor ze zijn verkregen. U kunt zich te allen tijde afmelden voor de nieuwsbrief of als donateur. Stuur daarvoor een mail aan stichtingtimea@gmail.com. Ook wijzigingen in uw persoonsgegevens (bijvoorbeeld bankrekeningnummer of e-mailadres) kunt u doorgeven via dit adres.

De website is voorzien van een SSL certificaat. Stichting Timea zorgt voor een goede en passende beveiliging (zowel technisch als fysiek) van de aan haar toevertrouwde persoonsbestanden.