Pop-up pannenkoeken restaurant levert 10.000 euro op!

18-02-2024

Het pop-up pannenkoekenrestaurant dat het eerste weekend van februari werd gehouden in verenigingsgebouw de Haven in Monster,  levert 10.000 € op voor het goede doel.

Naast het eten van pannenkoeken was er ook de mogelijkheid om spectaculaire prijzen te winnen bij de Bingo

In de Haven was er op twee momenten gelegenheid om pannenkoeken te komen eten.  Beiden momenten waren goed bezocht,  waardoor aan het einde van het weekend een bedrag van 10.000 euro kon worden genoteerd!

Dit bedrag wordt door Stichting Timea ingezet voor noodhulp aan vluchtelingen in Oekraïne, gezinnen in de marge en gezinnen van soldaten die vechten aan het front en weeskinderen in een kindertehuis. Juist nu in deze derde winter in oorlogstijd, kunnen zij die hulp goed gebruiken.

Ontzettend dankbaar zijn wij voor de inzet van zoveel vrijwilligers (bakkers, schillers, catering, afwassers, schoonmakers en nog zoveel meer), gasten die ons restaurant voor het eerst of opnieuw bezochten en zeer gulle sponsoren. Het is echt om stil van te worden, ontzettend bedankt!