Steun ons

Doe mee!

U kunt Stichting Timea op verschillende manier steunen:

• Door de nieuwsbrief te lezen. U kunt zich via ons emailadres opgeven voor de nieuwsbrief: stichtingtimea@gmail.com
  • Door ons uit te nodigen voor een presentatie op uw club, op uw vereniging, in uw kerk of op uw school. Mocht u daarin geïnteresseerd zijn, neem dan a.u.b. contact met ons op.
  • Door een financiële bijdrage. Stichting Timea heeft de ANBI-status en daarom zijn giften aftrekbaar. Via de doneerbutton bovenaan de pagina kunt u eenvoudig, snel en veilig uw gift overmaken. Uiteraard kunt u uw gift ook zelf overmaken op IBAN NL51 RABO 0148 6657 99.

Daarnaast zijn er meerdere mensen actief voor Stichting Timea. Zo worden er bijv. producten verkocht of worden we geholpen bij acties. Regelmatig worden we gevraagd voor actiemarkten. Mocht u ons uit willen nodigen om een kraam te bemannen tijdens een markt, laat het ons dan weten.